Jak dopadli parfémoví Oskaři?
Pokud se jen trochu orientujete ve světě nejrůznějších voňavek a parfémů, potom jistě velmi dobře víte, že k dispozici je dnes prakticky nepřeberné množství jednotlivých produktů. Některé z nich jsou klasikou, jiné představují novinky. Některé parfémy se hodí pouze k určitým příležitostem či pro konkrétní roční období, jinými se můžete vonět klidně celoročně. Také v jejich kvalitě existují mnohokrát i docela propastné rozdíly. Zajímá vás, jaké byly nejoblíbenější parfémy v roce 2011? Pojďme si je tedy představit!
Celá soutěž probíhala v několika kategoriích. Kdo obsadil nejlepší pozici ve skupině Luxe? Pánskou nej byl zvolen parfém Chanel Bleu de Chanel. Jedná se o dřevitou vůni s hlavou grapefruitu, muškátového oříšku a citrusu. Srdce vůně bije pro chilli, jasmín, mátu a pačuli. V základu potom nelze přehlédnout, respektive necítit vetiver, kadidlo, cedr a tolik oblíbené santalové dřevo.
Jak to bylo v kategorii Speciality Luxe? Zde obsadil první místo pánský parfém Tom Ford Azure Lime. Vůně nabídne citrusové tóny doplněné teplým dřevem a pižmem!
A míříme do kategorie Broad Appeal. Nejlepší pánskou vůni se zde pochlubil parfém Hervé Léger Homme. Jedná se o dřevito-kořenitou vůni s tóny indického zázvoru a dřeva a jantaru.
Nyní přecházíme do kategorie Consumer’s Choice Award, jedná se tedy o volbu zákazníků. V pánském světě je nejoblíbenější Bath & Body Works Twilight Woods for Men, který představuje spojení cedru, bílého pepře a pižma.
A konečně kategorie Media Campaign of the Year což je zástupcem mediální kampaně roku. Zde se usadila na prvním místě pánská vůně Bleu de Chanel.
A který parfém se mohl v roce 2011 pyšnit nejlepším flakónkem v oblasti pánských vůní. Nebyl jím žádný jiný než Marc Jacobs Bang, který nabídl vskutku zajímavé designové řešení! Určitě se na něho podívejte někde na internetu!
Publikováno: 12. 01. 2015
Kategorie: Móda a styl