Víte, jak se vyrábí reklamní tašky?

Plastové neboli igelitové tašky se sice nově snažíme nenadužívat, rozhodně to ale neznamená, že by zcela zanikly. Pouze se upouští od nízkogramážových tašek na jedno použití a prim hrají především kvalitní reklamní tašky.

Jak reklamní taška vzniká?

Nejdříve z PE granulátu vzniká plastová fólie: vyfukuje se pomocí extruderu. Tato fólie může vznikat z primární suroviny, z ropy, nebo z recyklátu. Průhledná fólie, která vznikne, se následně barví na potřebné odstíny. Pořád ale ještě nejde o finální reklamní potisk. Posléze se na fólii tiskne navržený reklamní motiv – text či obrázky. K tisku se využívá flexotisková technologie, která umožňuje trvanlivý a barevně věrný tisk s barevnými přechody. Konečnou fází výroby reklamní tašky je vyřezání poptávaného tvaru a rozměru tašky, správného ucha a svaření fólie. Tímto krokem se zrodí hotová reklamní taška, která se vydá na cestu za svým zákazníkem, či za zákazníky zákazníků firmy.

Co ještě potřebují firmy?

Reklamní tašky jsou důležitou součástí zákaznické péče i marketingového mixu. V procesu prodeje či distribuce však potřebujeme i další plastové výrobky. Tradičně například balicí fólie. Firma Van Gillern, která je prestižním výrobcem a dodavatelem reklamních tašek i balicích fólií, je nabízí až v osmi barvách. Balicí fólie se prodávají jako jednovrstvé, třívrstvé i pětivrstvé. Speciální kategorií jsou potravinářské folie vhodné pro hygienické využití. Pro výrobu ekologických tašek nabízí Van Gillern též biodegradabilní, tedy ekologicky rozložitelné fólie. Plastové tašky a fólie Van Gillern jsou velice kvalitní a odpovídají příslušným zákonným normám. Kromě již zmíněných produktů nabízí firma i další obaly – sáčky s kulatým dnem, se samolepicí klopou, s eurovýsekem, sáčky s perforací i LDPE sáčky. Dalším sortimentem jsou potravinové fólie a pytle z reglanulátu v různých barvách, které lze využít například k třídění odpadu.

Publikováno: 31. 05. 2020

Kategorie: Byznys a finance

Autor: Milena Novotná