3 skvělé způsoby, jak zviditelnit kamennou pobočku

Provozujete menší krámek se sběratelskými předměty, rodinnou pekárnu nebo třeba autodílnu? Pokud se vám zdá, že kolem vás proplouvají davy lidí, aniž by zaregistrovaly existenci vaší živnosti, zřejmě něco děláte špatně. Což o to, svou práci možná odvádíte svědomitě a ceny jste nastavili tak, aby byly stravitelné pro většinu zájemců – položte si však otázku, jestli jste skutečně vidět. Přesněji řečeno – jak moc vybočujete od konkurence, která se snaží zviditelnit, co to jen dá? Dejte na následující tipy a karta se obrátí.

1. 3D plastická reklama

Zákazníky ulovíte pouze v případě, že na sebe dokážete upozornit. Skvělou volbou je trojrozměrný poutač, ideálně světelný. Obraťte se na specialisty na 3D plastické nápisy Praha z firmy SKY-WALKER REKLAMA a nechte si ušít efektní reklamu na míru. Postarají se o vše od prvotního návrhu přes instalaci až po údržbu. Jak vypadá 3D plastická reklama Praha, uvidíte v galerii realizovaných zakázek na sky-walker.cz.

2. Kvalitní webové stránky

Bez ohledu na to, zda zboží či služby nabízíte pouze na pobočce, nezapomeňte na tento fakt: drtivá většina lidí tráví většinu času online. Přitáhněte je do prodejny přes profesionálně zpracované webovky podpořené chytrým marketingovým mixem (optimalizací webu pro vyhledávače, PPC reklamou, influencer marketingem...). Spousta podnikatelů zapomíná, že právě online propagace offline business pozvednou o úroveň výše.

3. Elevator pitch

Naučte se svůj podnik prezentovat formou tzv. elevator pitch neboli „výtahového prodeje“. Podstatou je stručná, ale výstižná formulace toho, co děláte. Žijeme v uspěchaném světě a nemáme čas na sáhodlouhé vysvětlování. Pokud se vám podaří předat hlavní myšlenku v rámci třiceti sekund až dvou minut, výrazně zvýšíte pravděpodobnost, že posluchače zaujmete.

Publikováno: 07. 02. 2020

Kategorie: Byznys a finance

Autor: Milena Novotná