Byznys a finance

Chceš vydělávat přes internet? Přečti si, jak na to!

Napadlo vás, že dáte sbohem zaměstnavateli a se vztyčeným prostředníčkem odkráčíte domů? Pak byste měli mít záložní plán. Co takhle super výdělek z pohodlí domova? Ráno se vzbudíte, otevřete laptop a pustíte se do práce, kterou můžete kdykoliv přerušit. Zní to jako pohádka? Jasně, ale nejdříve byste si měli ujasnit, jak přesně budete vydělávat. V dnešní době nemusíte umět programovat či mít skills v grafice. Bude vám stačit blog nebo profil na sociálních sítítch.

Bloguj

Máte pocit, že máte o čem psát a rádi byste dali vědět světu o svých myšlenkových pochodech? Fajn, směle do toho. Téměř jistě se najde někdo, kdo vám zaplatí za publikaci placeného článku. Pro představu: začnete blogovat o svých zážitcích za volantem, opravách svépomocí atd. Ozve se vám autopůjčovna, pro kterou je zajímavá cílová skupina vašich čtenářů a zaplatí vám za to, že o ní napíšete. A kdo ví, třeba se z vašeho blogu časem stane regulérní magazín.

Buď vidět na sociálních sítích

Pokud vás psaní netáhne, nevadí. Online se dá vydělávat i jinak. Stačí mít atraktivní profil na Facebooku či Twitteru. Pokud máte zástupy fanoušků, followerů a kdo ví čeho ještě, můžete si gratulovat. Také o vás projeví inzerenti zájem a rádi si připlatí za publikaci placeného příspěvku.

Foť se a natáčej se

Máte kanál na YouTube? Případně plníte „instáč“ super fotkami? Ani vy se ve světě online byznysu neztratíte. Natáčení reklamních videí či product placement patří k vyhledávaným formám inzerce.

Kde najdeš inzerenty?

Říkáte si, že je to sice pěkná myšlenka, ale bez známostí nerealizovatelná? V tom případě se rychle koukněte na reklamní systém PR Yard a registrujte se. Provozovatelé spojují publishery (majitele blogů, magazínů a FB/Instagram/YouTube účtů) s inzerenty, takže nebudete muset zbytečně ztrácet čas hledáním. V intuitivním rozhraní si vyberete vhodné poptávky, pošlete inzerentům nabídky a pak už jen vypracujete zadání. Za svou práci dostanete patřičnou odměnu. Zda to bude několik set či tisíc korun za publikaci jediné reklamy, závisí jen na vás.

Poslat komentář